корейська косметика з догляду за обличчям та тілом
Україна, акцент Західна Україна
основна ціль - збільшення продажів, та розвиток довіри до продавця
3 міясці
3000 грн в перший місяць, далі - 7 тис. грн
Корейська косметика – особлива ніша ринку. Продавець – не офіційний представник, плейсмент – лише сторінки в соц. мережах.
Перед початком роботи з клієнтом чітко розуміли, що працювати доведеться з практично холодною аудиторією. Нова сторінка в соц. мережах – була наповнена, проте мала кількість підписників – ускладнює перші рекламні запуски.
Класичний варіант цільової аудиторії для косметики – жінки у віці від 22 до 55. Потенційно зацікавлені – всі жінки без виключення, бо ціна доглядової косметики – середня.
В умовах обмеженого бюджету, та холодної аудиторії ми зосередились на пошуці користувачів, які вже були знайомі з представленими брендами косметики.
Тестовий період креативів та аудиторії тривав 3 тижні.
Основна проблема на етапі тесту – вартість взаємодії аудиторії. Ціна лайку іноді становила – 0,19$, що очевидно дорого. На зацікавленій безпосередньо в косметиці – 0,02$.
На зібрану аудиторію був запущений ретаргет. Ціна переходу на сторінку перевищила всі очікування і становила 0,19$. Ми повторно зробили крок назад, повернулись до тестової аудиторії, які показали непоганий результат в тесті.
При міксі двох аудиторій – досягнули ідеального результату – 0,02$ за перегляд сторінки.
Допустима ціна покупки допустима замовником була – 2$. Ми досягнули результату – 1,55$ вже після першого місяця співпраці.