fbpx
ОПУБЛІКОВАНО
Грудень 07, 2020
КАТЕГОРІЯ
SMM

Початкові дані:

Тематика

корейська косметика з догляду за обличчям та тілом

Регіон просування

Україна, акцент Західна Україна

Мета

основна ціль - збільшення продажів, та розвиток довіри до продавця

Тривалість

3 міясці

Бюджет

3000 грн в перший місяць, далі - 7 тис. грн

Корейська косметика – особлива ніша ринку. Продавець – не офіційний представник, плейсмент – лише сторінки в соц. мережах.

Перед початком роботи з клієнтом чітко розуміли, що працювати доведеться з практично холодною аудиторією. Нова сторінка в соц. мережах – була наповнена, проте мала кількість підписників – ускладнює перші рекламні запуски. 

ПРОЦЕС ПОШУКУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Класичний варіант цільової аудиторії для косметики – жінки у віці від 22 до 55. Потенційно зацікавлені – всі жінки без виключення, бо ціна доглядової косметики – середня.

В умовах обмеженого бюджету, та холодної аудиторії ми зосередились на пошуці користувачів, які вже були знайомі з представленими брендами косметики. 

Тестовий період креативів та аудиторії тривав 3 тижні. 

Основна проблема на етапі тесту – вартість взаємодії аудиторії. Ціна лайку іноді становила – 0,19$, що очевидно дорого. На зацікавленій безпосередньо в косметиці – 0,02$.  

РЕТАРГЕТ ТА БЕЗПОСЕРЕДНЬО ПОКУПКИ

На зібрану аудиторію був запущений ретаргет. Ціна переходу на сторінку перевищила всі очікування і становила 0,19$. Ми повторно зробили крок назад, повернулись до тестової аудиторії, які показали непоганий результат в тесті.

При міксі двох аудиторій – досягнули ідеального результату – 0,02$ за перегляд сторінки. 

Допустима ціна покупки допустима замовником була – 2$. Ми досягнули результату – 1,55$ вже після першого місяця співпраці.