fbpx
Просування сайту в Google

Зовнішня оптимізація сайту

Аналіз сайту: відвідування, конверсії, виходи

Зовнішня оптимізація сайту – комплекс дій для росту позицій в пошуковій видачі.

Одним з важливих критеріїв оцінки сайту Google є надійність. Надійність для пошукової системи означає якість контенту та довіра до нього інших сайтів та ресурсів.

Стратегія нарощення посилань

Увесь процес зовнішньої SEO оптимізації повязаний з нарощенням маси посилань.

Простими словами: збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт.

Базові етапи перед початком роботи: аудит сайту, аналіз конкурентів, отримання нових гіперпосилань, підвищення авторитетності, робота з відгуками на форумах та в соц. мережах. 

Зовнішня оптимізація гарантовано підвищить ваші позиції в Google практично відразу. Це найшвидший спосіб отримати результат, щоправда, без роботи над контентом, позицій в ТОП-10 не буде. А якщо й пощастить, то результат буде короткостроковим.

Гарантія на пошукову оптимізацію сайту

SEO-оптимізація сайту – повинна відбуватись на всіх рівнях. Неможливо потрапити на першу сторінку видачі тільки за рахунок виконання якоїсь однієї частини роботи. 

Google – помічник у продажах товарів та послуг, але перш ніж рекомендувати вас своїм користувачам, Google повинен довіряти вам та вашому контенту. Саме тому швидка і дешева SEO оптимізація неможлива. 

Ціни на послуги з комплексної seo оптимізації знайдете тут📍

Поради по роботі з нарощенням маси посилань

Перед тим як купувати посилання на біржах чи замовляти статті рекомендуємо аналізувати:

  • відвідуваність сайту;
  • кількість сторінок в пошуку;
  • заспамленість зовнішніми посиланнями;

Види посилань

Тематичні – статті та посилання розміщені на сайтах зі схожою тематикою. Алгоритми ранжування здатні розрізнити тематику та сайту та проаналізувати доцільність розміщення інформації.

Тимчасові та вічні – різниця зрозуміла. Доцільно звісно купувати вічні посилання, які не зникнуть через певний час, проте вартість таких посилань дорожча. Тимчасові посилання дешевші, тому їх часто використовують комерційні ресурси та інтернет-магазини. 

Анкорні – посилання представлені звичайним текстом, при натисканні – перехід на сторінку іншого ресурсу.  Їх використовують для просування окремих сторінок ресурсу.

 

Зовнішня SEO оптимізація відіграє важливу роль в Google просуванні, але алгоритми – це складні та розумні системи. Звичайна купівля посилань перестала діяти вже давно. За бездумну купівлю  посилань можна не тільки витратити зайві кошти безрезультатно, а й отримати бан. Рекомендуємо просувати сайт комплексно.

Детальніше читайте: Оптимізація сайту: що каже Google?

4.6/5 - (92 votes)