
Зовнішня оптимізація сайту – комплекс дій для росту позицій в пошуковій видачі.
Одним з важливих критеріїв оцінки сайту Google є надійність. Надійність для пошукової системи означає якість контенту та довіра до нього інших сайтів та ресурсів.
Стратегія нарощення посилань
Увесь процес зовнішньої SEO оптимізації повязаний з нарощенням маси посилань.
Простими словами: збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт.
Базові етапи перед початком роботи: аудит сайту, аналіз конкурентів, отримання нових гіперпосилань, підвищення авторитетності, робота з відгуками на форумах та в соц. мережах.
Зовнішня оптимізація гарантовано підвищить ваші позиції в Google практично відразу. Це найшвидший спосіб отримати результат, щоправда, без роботи над контентом, позицій в ТОП-10 не буде. А якщо й пощастить, то результат буде короткостроковим.
Гарантія на пошукову оптимізацію сайту
SEO-оптимізація сайту – повинна відбуватись на всіх рівнях. Неможливо потрапити на першу сторінку видачі тільки за рахунок виконання якоїсь однієї частини роботи.
Google – помічник у продажах товарів та послуг, але перш ніж рекомендувати вас своїм користувачам, Google повинен довіряти вам та вашому контенту. Саме тому швидка і дешева SEO оптимізація неможлива.
Поради по роботі з нарощенням маси посилань
Перед тим як купувати посилання на біржах чи замовляти статті рекомендуємо аналізувати:
- відвідуваність сайту;
- кількість сторінок в пошуку;
- заспамленість зовнішніми посиланнями;
Види посилань
Тематичні – статті та посилання розміщені на сайтах зі схожою тематикою. Алгоритми ранжування здатні розрізнити тематику та сайту та проаналізувати доцільність розміщення інформації.
Тимчасові та вічні – різниця зрозуміла. Доцільно звісно купувати вічні посилання, які не зникнуть через певний час, проте вартість таких посилань дорожча. Тимчасові посилання дешевші, тому їх часто використовують комерційні ресурси та інтернет-магазини.
Анкорні – посилання представлені звичайним текстом, при натисканні – перехід на сторінку іншого ресурсу. Їх використовують для просування окремих сторінок ресурсу.
Зовнішня SEO оптимізація відіграє важливу роль в Google просуванні, але алгоритми – це складні та розумні системи. Звичайна купівля посилань перестала діяти вже давно. За бездумну купівлю посилань можна не тільки витратити зайві кошти безрезультатно, а й отримати бан. Рекомендуємо просувати сайт комплексно.
Детальніше читайте: Оптимізація сайту: що каже Google?